גלובס מד
תאריכים:
אולם:
לואי
תחילת המופע:
16:00
ועידת שיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת | מתחילים בוועידה – ומסיימים במסיבה
סיפור על דת מותגים אמונה. בואו ללמוד איך הופכים צרכנים למאמינים סממנים דתיים והתנהגות דתית כבר אינם רק מנת חלקן של הדתות הישנות.
מותגים, ישויות מסחריות וחברתיות שהצליחו לפצח את מארג הקשרים הרגשיים והחברתיים, לסחוף ולאגד סביבם קהילת מאמינים שלעולם לא יחליפו את המותג שלהם במותג אחר, הפכו להיות הדתות החדשות.
בואו לשמוע מקרוב על הדתות החדשות ולגלות כיצד מייצרים מאפיינים תיאולוגים לתופעה שיווקית ומעניקים לה מערכת אמונות, השקפות עולם, היסטוריה, עקרונות
מוסריים וסמלים.
השנה יגיע לוועידת MAD מרטין לינסטרום, גורו מיתוג חושי ומרצה כריזמתי בעל שם בינלאומי, להרצאה מעוררת השראה על ניהול צרכנים כמאמינים.
בין הנושאים:
- שרב, כומר וכאדי נפגשים לדבר על מיתוג
- פונדמנטליזם ביציעים
- לאכול. להתפלל. לתייג
- איך הופכים צרכנים למאמינים
- May the brand be with you
- טבעונות או למות
- טקסים ומאפיינים תיאולוגים במותגים
- מדד המותגים 2019 – חשיפת המותגים המובילים בישראל
הופעות נוספות
-
13.10.2417.11.2422.12.2419.01.25
-
נשף האופרטה
20.10.24 -
אנסמבל סולני ת"א – הכינור הרומנטי
26.10.24 -
סולני הפילהרמונית הצעירה
27.10.24