שם טוב לוי

ועידת שיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת | מתחילים בוועידה – ומסיימים במסיבה
סיפור על דת מותגים אמונה. בואו ללמוד איך הופכים צרכנים למאמינים סממנים דתיים והתנהגות דתית כבר אינם רק מנת חלקן של הדתות הישנות.
מותגים, ישויות מסחריות וחברתיות שהצליחו לפצח את מארג הקשרים הרגשיים והחברתיים, לסחוף ולאגד סביבם קהילת מאמינים שלעולם לא יחליפו את המותג שלהם במותג אחר, הפכו להיות הדתות החדשות.
בואו לשמוע מקרוב על הדתות החדשות ולגלות כיצד מייצרים מאפיינים תיאולוגים לתופעה שיווקית ומעניקים לה מערכת אמונות, השקפות עולם, היסטוריה, עקרונות
מוסריים וסמלים.
השנה יגיע לוועידת MAD מרטין לינסטרום, גורו מיתוג חושי ומרצה כריזמתי בעל שם בינלאומי, להרצאה מעוררת השראה על ניהול צרכנים כמאמינים.
בין הנושאים:
עקב הנחיות פיקוד העורף, כל המופעים בהיכל התרבות תל אביב לא יתקיימו עד להודעה חדשה.
כמו כן, משרדי ההיכל סגורים.
נעדכן אתכם\ן לכשיהיה ניתן לשוב לפעילות.
שומרים על תקווה לימים שקטים ובטוחים יותר 🇮🇱
* השדות המסומנים הינם שדות חובה