מקום לאירוע חברה מקום לאירועי חברה

ארגון של אירוע חברה מוצלח הוא משימה מאתגרת שדורשת השקעה רבה ויצירתיות. בסופו של יום אחרי ארגון סדר היום, ההרצאות, ההופעות וההפעלות, הפקטור המהותי הוא המקום בו ייערך האירוע. כשאנחנו מדברים על מקום אנחנו מתכוונים ליותר מממד אחד. יש חשיבות גם לחלל הפיזי בו ייערך האירוע – המרחב, העיצוב, השירותים הנלווים ואפשרויות הכיבוד והקייטרינג; אך לא פחות חשוב גם המקום במובן של 'לוקיישן'. באיזו סביבה ייערך האירוע? כמה הוא נגיש, מכובד ומאפשר לעובדי החברה והמשתתפים באירוע ליהנות מערך מוסף בזמן ההפסקה? כאשר מדובר מקום לאירוע חברה במרכז, יש רק אתרים בודדים שמקבלים ציון 'מושלם' בשתי הקטגוריות, אחד מהם– היכל התרבות בתל אביב.

ב"צנטרום של הפיילה"

קשה לחשוב על לוקיישן יותר מרכזי ואלגנטי בתל אביב מכיכר התרבות (כיכר התרבות). הכיכר שנפרסת בין היכל התרבות לתיאטרון הבימה ועד שדרות רוטשילד, הפכה לאחד האייקונים הידועים של העיר תל אביב ומזוהה מאוד בשל הפסל 'התרוממות' שיצר האמן מנשה קדישמן, ושלושת עיגולי המתכת הנטויים הם בבחינת מגדל אייפל או הביג בן של תל אביב. הכיכר הזו היא גם המקום בו נמצאים שניים מהמוסדות החשובים ביותר בתרבות הישראלית, תיאטרון הבימה , והיכל התרבות – אולם המופעים המרכזי של תל אביב.

מקום לאירועי חברה

היכל התרבות נחנך בשנת 1957. על קונצרט הבכורה שנערך בו ניצח ארטורו טוסקניני אחד מגדולי המנצחים בהיסטוריה. טוסקניני היה רק הראשון בשרשרת של מבצעים דגולים שניגנו בו: ארתור רובינשטיין, יצחק פרלמן, יצחק צוקרמן ועוד עשרות סולנים מובילים בעולם נהנו ונהנים להופיע בו. במקביל גם הרבה אמני רוק מהשורה הראשונה כמו לאונרד כהן ובוב דילן זכו להופיע בו.

מקום מושלם לאירוע חברה

האווירה המחשמלת, האקוסטיקה המעולה, היוקרה, הסטנדרט הגבוה וכמובן הסביבה התל אביבית האולטימטיבית, כל אלה מתאימים לא רק להופעות רוק וקונצרטים אלא גם לאירוע חברה שחושבת מחוץ לקופסה וכלל הפקת אירועים עסקיים תל אביב במגוון מטרות.

מקום לאירוע חברה