חברים שרים קורין

חברים שרים קורין

תאריכים:

29.05.24 | יום ד׳

אולם:

לואי

תחילת המופע:

21:00

עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק

פתיחת דלתות שעה וחצי לפני תחילת המופע
נא הקדימו הגעתכן/ם, המאחרות/ם יופנו להושבה על בסיס מקום פנוי

קורין אלאל מציינת 50 שנות יצירה במופע מרגש עם אורחים מיוחדים!

לאור מכירת הכרטיסים המהירה והביקוש – נפתח מופע נוסף ורשימת משתתפים חדשה: אסף אמדורסקי, אביתר בנאי, עלמה גוב, ריקי גל, מירי מסיקה, ערן צור, שלומי שבן וצ'יל פיל אורקסטרה.
הפקה מוזיקלית: ערן צור | ניהול אומנותי: חיים שמש

הזמרת, היוצרת והמפיקה המוזיקלית קורין אלאל מציינת 50 שנות יצירה ועשייה מוזיקלית במופע מיוחד שלוקח את הקהל למסע מרגש שמרכיב את פסקול חיינו. אין לי ארץ אחרת, שיר לשירה, כשזה עמוק, זו נדיר, ארץ קטנה עם שפם הם רק חלק מהרפרטואר האייקוני של אלאל שיוצג בערב זה.

אלאל, אחת המוזיקאית החשובות והמשפיעות בארץ ומחלוצות הרוק הנשי בישראל, אוחזת בחמישה עשורים של עשייה ויצירה מוזיקלית משמעותית הכוללת כתיבה, הלחנה והפקה מוזיקלית של עשרות שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית ונטועים עמוק בחיינו. אלאל היא מהמפיקות המוזיקליות הראשונות בישראל ומהווה דמות משמעותית לדורות רבים של מוזיקאים שעבדו איתה והושפעו מהסאונד הייחודי לה.

ערן צור, המנהל המוזיקלי של המופע: ״קורין ואני עובדים יחד מזה כמה עשורים. זו חברות קרובה מוזיקלית ואישית שהחלה כשניגנתי בס בהרכב שליווה את קורין בהופעות האלבום אנטרקטיקה. בהמשך קורין הפיקה מוזיקלית את אלבום הבכורה של כרמלה גרוס ואגנר, פרח שחור. ובשנת 97 הפקתי את האלבום כשזה עמוק. זכינו לעבוד ביחד בנקודות משמעותיות ביצירה של כל אחד מאיתנו ושיתוף הפעולה הזה מתקיים עד היום״

חיים שמש, המנהל האומנותי של המופע: "אני זוכר בדיוק רב את הרגע שבו נחשפתי ל"אל תקרא לי מותק" . זה היה המקום הראשון בו הרגשתי מצד אחד, הזדהות מלאה עם המסר ומאז אני מתקשה בלעשות שימוש בביטוי הזה , בקונטקסט המדובר. מצד שני, הבנתי שיש כאן גילוי, פריצת דרך של ממש בשפה המוזיקלית ובסאונד הישראלי. קורין אלאל היא פרח, מלא גוונים וצבעים , קול , להמון א -נשים. מלחינה בחסד עליון, פרפורמרית שתמיד מקרינה אור ומפיקה מוזיקלית, מהמקוריות שהמוזיקה בארץ פגשה. את כל זה ננסה להראות ולהשמיע לקהל בערב המיוחד והמרגש הזה , עבור כל אוהבי המוזיקה הישראלית בכלל ולאלו שקורין מהווה בשבילם מגדלור של יצירה, בפרט".

ערן צור – הפקה מוזיקלית ובס| רם אוריון – גיטרה חשמלית | קרן טפרברג – תופים ושירה | עידו זלזניק – קלידים

הופעות נוספות

גלילה לראש העמוד

החברים שלנו הם הראשונים לדעת על המופעים והאירועים החדשים
וגם נהנים מהנחות והטבות מיוחדות השמורות רק להם!
הצטרפו לחברים שלנו והיו חלק מהמשפחה :)

רגע לפני שאתם עוברים לרכישת הכרטיסים,
האם אתם כבר חברים שלנו?
חברי ההיכל נהנים מהטבות מיוחדות והם הראשונים לדעת על כל המופעים החדשים.
הצטרפו לחברים שלנו והיו חלק מהמשפחה!

* השדות המסומנים הינם שדות חובה

היי, נחמד שקפצתן/ם לבקר :)

החברים שלנו הם הראשונים לדעת על המופעים החדשים
וגם נהנים מהנחות והטבות מיוחדות השמורות רק להם!
הצטרפו לחברים שלנו והיו חלק מהמשפחה :)

* הקדימו הגעתכן/ם, המופעים מתחילים בשעה הנקובה על הכרטיס שברשותכן/ם, מאחרים יופנו להושבה ביציע.

Call Now Button דילוג לתוכן