אירועים עסקיים במרכז אירועים עסקיים תל אביב

כשאתם מחפשים לוקיישן לעריכת, הפקת אירועים עסקיים תל אביב, לא תתקשו למצוא במרחב שבין הרצליה לראשון לציון מאות אתרים שעל פניו עשויים להתאים. אבל יש לוקיישן אחד שנוצץ ובולט בגאון מעל כולם – היכל התרבות תל-אביב. מאיזה כיוון שלא תסתכלו, כאשר חושבים על אירועים עסקיים במרכז או אירועים עסקיים בתל אביב, היכל התרבות הוא הבחירה הכי יוקרתית שיש. לכן אין פלא שכאשר חברות בינלאומיות מובילות בוחרות לערוך אירוע עסקי בישראל הן בוחרות שוב ושוב בהיכל התרבות תל-אביב. הבניין הוותיק שנחנך בשנת 1957 ומאז נחשב לאחד מאולמות הקונצרטים הכי טובים בעולם, מספק למארגני ובאי כנסים עסקיים את היתרונות הבאים:

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

אם הרעיון בעריכת אירועים עסקיים במרכז הוא למצוא את הלוקיישן הכי מרכזי, היכל התרבות הוא הלוקיישן המושלם– המרכז ההיסטורי של תל אביב, בלב העיר הלבנה. כשזה הלוקיישן של הכנס העסקי שלכם, האירוע 'הצליח' עוד לפני שהוא התחיל. תחשבו על משתתף, מהארץ או העולם, שמגיע להיכל התרבות וחולף תחת הפסל המפורסם של קדישמן ('התרוממות' או '3 העיגולים') המוצב בכיכר התרבות. אין אפקט WOW מקדים מרשים מזה.

אירועים עסקיים תל אביב

אקוסטיקה נפלאה

אחד הדברים החשובים בעריכת אירוע עסקי הוא הסוגיה האקוסטית. אקוסטיקה משחקת תפקיד חשוב בכנסים, הן בשלב ההרצאות והמצגות והן בשלב המינגלינג. מאחר והייעוד המקורי והמרכזי של היכל התרבות הוא כאולם קונצרטים ומופעים אין פלא שיש בו אקוסטיקה מעולה. כמה מעולה? ובכן, כאשר הבניין שופץ בשנת 2013, מי שתכנן את האקוסטיקה המחודשת שלו היה יסוהיסה טויוטה, שנחשב למעצב האקוסטיקה הבכיר בעולם.

שירותים נלווים והסעדה

בנוסף לאולמות המופעים/כנסים תמצאו בהיכל התרבות מגוון גדול של חללי אירוח. הכול בעיצוב יוקרתי ואלגנטי, שירותים נלווים מעולים ושירותי הסעדה מצוינים שיכולים להתמודד עם כל משימה קולינרית. 

אירועים עסקיים במרכז